вівторок, 1 листопада 2022 р.

Золота осінь

 Мета: Продовжувати закріплювати знання про зміни в природі та погоді восени. Продовжувати вчити відповідати за змістом на запитання, відповідати повним реченням. Вчити добирати слова-означення до іменників. Закріплювати поняття про величину предметів, вчити називати по-порядку: маленький, середній, великий. 

Сприяти розвитку зв'язного мовлення, мислення, пам'яті, уяви, уваги, дрібної моторики пальців рук, окоміру. Виховувати активність, впевненість у власному мовленні.


Подивіться та послухайте відео про "Місяць жовтень"

Питання для обговорення:

- Яка пора року зараз?

- Чому осінь називають щедрою?

- Як називається явище, коли падає листя?

- Які ознаки осені ти запам'ятав?

- Які красиві слова про осінь ти можеш сказати?


Пограйте в гру "Добери слова"

- Осінь яка? ( золота, різнокольорова, красива, ніжна, щедра, мудра, працьовита, роботяща, сумна, дощова, похмура, сонячна, тепла, прохолодна, ласкава тощо)

- Дощ який? (теплий, дрібний, сильний, холодний, сумний, затяжний тощо)

- Листочки які? (різнокольорові, жовті, червоні, оранжеві, красиві, яскраві, пухкі, мокрі, брудні, жовтогарячі тощо)

- Погода яка? (сонячна, радісна, сумна, невесела, холодна, гарна тощо)


Розкажіть чистомовку:


Послухайте пісню "Осені сльозинки"

Запитайте у малюка який настрій вона викликає, чому? Спробуйте заспівати разом цю пісеньку.



Пограйте в пальчикову гру "Листочки"

Жовті листочки угору злетіли,

Жовті листочки затріпотіли,

Трішки в повітрі вони покружляли,

А потім легенько на землю упали.


Виконайте завдання:

Знайди маленького,середнього
 та великого Їжачка


Знайди грибочок кожному Їжачкові


Знайди жолудь кожній Білочці


Підсумки дня: осінньої пори всі дні по-своєму прекрасні, спострерігаємо за красою природи кожного дня.