Мета: Продовжувати закріплювати знання про зміни в природі та погоді восени. Продовжувати вчити відповідати за змістом на запитання, відповідати повним реченням. Вчити добирати слова-означення до іменників. Закріплювати поняття про величину предметів, вчити називати по-порядку: маленький, середній, великий.
Сприяти розвитку зв'язного мовлення, мислення, пам'яті, уяви, уваги, дрібної моторики пальців рук, окоміру. Виховувати активність, впевненість у власному мовленні.
Подивіться та послухайте відео про "Місяць жовтень"
Питання для обговорення:
- Яка пора року зараз?
- Чому осінь називають щедрою?
- Як називається явище, коли падає листя?
- Які ознаки осені ти запам'ятав?
- Які красиві слова про осінь ти можеш сказати?
Пограйте в гру "Добери слова"
- Осінь яка? ( золота, різнокольорова, красива, ніжна, щедра, мудра, працьовита, роботяща, сумна, дощова, похмура, сонячна, тепла, прохолодна, ласкава тощо)
- Дощ який? (теплий, дрібний, сильний, холодний, сумний, затяжний тощо)
- Листочки які? (різнокольорові, жовті, червоні, оранжеві, красиві, яскраві, пухкі, мокрі, брудні, жовтогарячі тощо)
- Погода яка? (сонячна, радісна, сумна, невесела, холодна, гарна тощо)
Розкажіть чистомовку:
Послухайте пісню "Осені сльозинки"
Запитайте у малюка який настрій вона викликає, чому? Спробуйте заспівати разом цю пісеньку.
Пограйте в пальчикову гру "Листочки"
Жовті листочки угору злетіли,
Жовті листочки затріпотіли,
Трішки в повітрі вони покружляли,
А потім легенько на землю упали.
Виконайте завдання:
Знайди маленького,середнього та великого Їжачка |
Знайди грибочок кожному Їжачкові |
Знайди жолудь кожній Білочці |
Підсумки дня: осінньої пори всі дні по-своєму прекрасні, спострерігаємо за красою природи кожного дня.