Пропонуємо вам подивитись відео
"Природа взимку. Ознаки зими ",
Під час прогулянки поспостерігати
що змінилось в природі навколо,
як змінився одяг людей з приходом зими.
Пропонуємо вам подивитись відео
"Природа взимку. Ознаки зими ",
Під час прогулянки поспостерігати
що змінилось в природі навколо,
як змінився одяг людей з приходом зими.
Подивіться відео "Зима", розпитайте малюка як змінилась погода надворі, що нового та цікавого він побачив, про що хотів би дізнатись. Обговоріть як змінився його одяг, чому. Під час прогулянки зверніть увагу на стан вітру, сонця, неба.
Пропонуємо подивитись цікаве відео "Граємо разом", яке сприяє орієнтуванню у просторі та розвитку уваги. Напротязі дня пограйте разом з улюбленими іграшками малюка, спробуйте розташувати їх в різному порядку та запитайте про місце розташування.
Подивіться "Метання малого м'яча" та виконуйте вправи разом з нашим фізкультурним керівником - Ніно Демуріївною Вишневською
За допомогою дидактичної гри «Розстав машинки» діти зможуть потренувати пам'ять та логічне мислення. Тренування пам'яті для дошкільнят важливе для засвоєння необхідного обсягу інформації. Розвиток пам'яті для дітей також є корисним для підготовки до початкової школи.
Для початку необхідно роздрукувати PDF-файл, вирізати машинки та схеми з кольорами. Автомобілі потрібно склеїти, щоб вийшли двосторонні картки. Виберіть будь-який шаблон із набором чотирьох різних кольорів, розмістіть у відповідну комірку, запропонуйте дитині уважно подивитися та запам'ятати послідовність кольорів. Далі переверніть картку, а дитині потрібно буде по пам'яті розставити машинки на дорозі.
Залежно від віку дитини ви можете:
Дитячий фонд ООН (ЮНІСЕФ) разом із Міністерством освіти і науки України, Українським інститутом когнітивно-поведінкової терапії та Всеукраїнським громадським центром «Волонтер» запустили проєкт психологічної підтримки «ПОРУЧ».
Проєкт «Поруч» – це групи психологічної підтримки для підлітків і батьків, чиє звичне життя зламала війна. Психологи готові допомагати офлайн і онлайн, щоб досвід громадян України не залишився непереборною травмою на все життя.
Психологи «Поруч» допомагають і підліткам, і батькам, адже саме батьки мають не лише дати ради собі, але й підтримувати своїх дітей. У межах проєкту працюють також групи підтримки для вчителів, які зараз продовжують працювати з дітьми і потребують підтримки.
Онлайн-зустрічі відбуватимуться в ZOOM. У кожній із них буде не більш як 10 учасників і ведучий-психолог. Участь у групах безоплатна. Час зустрічей буде узгоджено з кожним учасником.
Під час зустрічей діти зможуть поділитися переживаннями про події та відчути підтримку інших. Заповнити заявку на участь можна тут.
Дорослі учасники обговорюватимуть, зокрема, як підтримати себе та як керувати емоціями в складні часи. Взяти участь можна за посиланням.
Пропонуємо подивитись відеопісні про
Міський транспорт -1, Міський транспорт -2
та закріпити основні правила безпеки.
У надзвичайній ситуації діти переживають стрес, страх і невизначеність. Батькам варто продовжувати оточувати їх турботою та спробувати переключити їхню увагу.
Пропонуємо подивитись відео "Як звірі до зими готуються"
та відповідати на запитання дидактичних ігор разом.
Пограйте разом в пальчикову гімнастику "Сніжок"
Пропонуємо вам виконати
ранкову гімнастику з листочками разом з
інструктором з фізичного виховання -
Ніно Демуріївною Вишневською
Шановні малята та батьки!
Пропонуємо вам виконати
Масаж з гумовим м'ячиком разом з
інструктором з фізичного виховання -
Ніно Демуріївною Вишневською
Пропонуємо подивитись відео
"Математика для дітей "Осінні подарунки""
та разом відповідати на запитання.
Шановні малята та батьки!
Пропонуємо послухати вірш Н. Забіли "Осіннє листя"
та поспостерігати за змінами в погоді під час прогулянки.
Шановні батьки!
Пропонуємо переглянути разом з малюком
відео "Листопад для малят" та знайти листочки,
про які розповідається, під час прогулянки.
Шановні батьки!
Пропонуємо вам відео для малят
для закріплення знань про кольори, овочі та фрукти:
Виконуйте Пальчикові ігри з олівцями разом
з нашим фізкультурним керівником -
Ніно Демуріївною Вишневською
Виконуйте Ранкову гімнастику разом
з нашим фізкультурним керівником -
Ніно Демуріївною Вишневською
Мета: продовжувати знайомити з їстівними та отруйними грибами. Закріплювати правила поведінки в лісі. Продовжувати вчити малювати гуашевими фарбами, правильно тримати пензлик, проводити прямі та заокруглені лінії одним рухом руки. Закріплювати вміння набирати на пензлик необхідну кількість фарби, зайву знімати о край склянки. Вчити малювати предмет, що складається з двох частин, розташовувати предмети ритмічно на аркуші паперу, дотримуючись дистанції між ними. Сприяти розвитку мислення, пам'яті, уяви, уваги, почуття ритму та кольору, художнього смаку, дрібної моторики пальців рук, окоміру. Виховувати активність, працелюбність, акуратність, вміння завершувати розпочату справу.
Послухайте українську народну пісню "Диби-диби"
Повторіть назви грибів, про які вчили вчора.
Виконайте пальчикову гімнастику "Грибочки":
Роздивіться ілюстрації, назвіть гриби, які намальовані, розкажіть, що грибів існує багато видів і треба добре в них орієнтуватись, щоб правильно збирати і вживати в їжу.
Послухайте кумедну "Пісню про гриби", запропонуйте малюкові виконати прості танцювальні рухи.
Намалюйте Грибочки разом зі мною:
Підсумки дня: в природі багато різноманітного, цікавого та корисного. Краса природи захоплює захоплює та викликає бажання зобразити її на папері.
Подивіться та послухайте вірш Н.Забіли "По гриби" у вихідні дні.
Мета: розширити та узагальнити знання дітей про особливості осінньої пори року; знайомити дітей з грибами, вчити розрізняти їстівні та неїстівні гриби. Розвивати мислення, пам'ять, слухову і зорову увагу, дрібну моторику пальців рук. Виховувати бережливе ставлення до природи і до власного життя.
Загадка:
Подивіться відео "Отруйні та їстівні гриби", обговоріть чи збирають у вашій родині гриби, якщо так, то де і які.
Роздивіться будову гриба:
Розкажіть, що деякі гриби ростуть два
дні, інші – до двох тижнів; білі гриби, підберезники, лисички, опеньки в середньому
– десять днів. Найшвидше ростуть дощовики. За одну годину можуть вирости на
А
це опеньки. По картинці відразу можна здогадатися де люблять рости опеньки. Де? Вірно, на пеньках. Слово "опеньок" походить від
слова "пень". З одного пенька цілий кошик опеньків можна назбирати.
А
у цих грибів кілька назв. У книжках вони називаються – сірі рядовки. А люди
звуть їх просто – мишенята або сіренькі. Як ви думаєте, чому?
Ну
а цей гриб, вважається начальником серед усіх грибів. Назв у нього кілька:
білий гриб, боровик, ведмежатник. Дуже вже цей смачний гриб, тому і вважається
грибним начальником. Причому, не тільки люди оцінили його смак. Хто з лісових
мешканців не проти поласувати грибами? Крім птахів і звірів,
є ще комахи – великі любителі грибів: слимаки і грибні мушки. Мушки ці
відкладають свої яєчка в ніжку гриба, яєчка перетворяться в лічинок, а ті
виїдати м’якоть гриба і добераються до капелюшка. Тоді стане гриб трухлявим,
нікому не потрібним.
Пам’ятайте,
що "не кожен гриб в кошик кладуть", а чому?
-Є отруйні гриби? Чому ж вони отруйні? Є в них отрута, яка може викликати отруєння. Збирати гриби потрібно тільки добре відомі вам. Найнебезпечніший гриб в лісах – бліда поганка. Подивіться на неї і гарненько запам’ятайте.
Схожий цей гриб на божу корівку,
Так
цятки не ті.
Звичайно,
це мухомор. Чи не правда, красень? Червоний кафтан, білі цятки. Мухомор
червоний, та небезпечний для здоров’я". Але не поспішайте збивати мухомори
ногами й топтати їх. В лісі мухомор – гриб потрібний. Для людини
отруйний, а лісовим мешканцям згодиться. Олені жадібно шукають мухомори і
з’їдають їх. Равлики і слимаки прогризають в капелюшках мухоморів дірки. Білки
навіть сушать їх на зиму. У лікувальних цілях. Люди, до речі, теж вже навчилися
використовувати мухомори як ліки від деяких серйозних хвороб.
Збір грибів називають "тихим полюванням". Чому, як ви думаєте? Ми в лісі не господарі, а гості. А якщо вже прийшли в гості – поважайте господарів лісу: рослинний і тваринний лісовий народ. Як правильно вести себе в лісі? Не галасуйте, не смітіть, не топчіть, не зривайте гриби з коренем. На звичайну полювання ходять з рушницями, а на грибне полювання – з ножами. Навіщо, знаєте? Гриби треба не зривати, а зрізати. А для чого? Щоб не вирвати грибницю – коріння грибів. Без грибниці не бувати новим грибам. Багаті наші ліси, і охоче діляться з нами своїми багатствами. Ведіть себе в лісі скромно і ввічливо, тоді обдарує він і вас, і для інших залишиться.
Виконайте музично-ритмічну вправу "Грибочки"
Прислів'я про гриби:
"Буде дощ – буде і гриб",
"Розпочнеться дощик рідкісний – готуй кошик міцний".
Подивіться ліплення "Грибочки" та зробіть їх разом зі мною:
Підсумки дня: гриби - окремий клас живих організмів, вони необхідна ланка в природі та використовуються людьми в харчуванні.
Подивіться відео у вихідні дні: "Їстівні гриби", "Отруйні гриби"
Мета: продовжувати закріплювати знання про осінні явища в природі, зокрема, про листопад. Вчити уважно слухати вірш, розуміти про що розповідається, відповідати на запитання за змістом поезії. Продовжувати вчити правильно промовляти звуки, слідкувати за темпом мовлення.
Сприяти розвитку мислення, пам'яті, уяви, уваги, дрібної моторики пальців рук, окоміру. Виховувати активність, самостійність, бажання спілкуватись рідною мовою.
Послухайте Вірш "Листопад"
Осінь, осінь, листопад,
Жовте листя стелить сад.
За моря в краї далекі
Відлетіли вже лелеки.
Хмари небо затягли,
Вітер віє з-за гори.
Ходить осінь листопадом,
Жовте листя стелить садом.
- Яке листя стелить сад? (жовте листя стелить сад)
- Хто відлетів за моря в краї далекі? (відлетіли вже лелеки)
- Куди відлетіли лелеки? (за моря в краї далекі)
- Що затягло небо? (хмари небо затягли)
- Звідки віє вітер? (вітер віє з-за гори)
- Як ходить осінь? (ходить осінь листопадом)
- Що стелить садом осінь? (жовте листя стелить садом)
Повторіть разом вірш декілька разів, похваліть малюка, нагадайте про вірш під час прогулянки. Назбирайте різних яскравих листочків, зробіть гербарій, через деякий час подивіться як змінились листочки в книзі. Розкажіть, що з таких листочків можна зробити різні аплікації.
Виконайте завдання:
Проведи доріжки |
Що зайве в кожному рядку? |
Знайди пару |
Мета: Продовжувати закріплювати знання про зміни в природі та погоді восени. Продовжувати вчити відповідати за змістом на запитання, відповідати повним реченням. Вчити добирати слова-означення до іменників. Закріплювати поняття про величину предметів, вчити називати по-порядку: маленький, середній, великий.
Сприяти розвитку зв'язного мовлення, мислення, пам'яті, уяви, уваги, дрібної моторики пальців рук, окоміру. Виховувати активність, впевненість у власному мовленні.
Подивіться та послухайте відео про "Місяць жовтень"
Питання для обговорення:
- Яка пора року зараз?
- Чому осінь називають щедрою?
- Як називається явище, коли падає листя?
- Які ознаки осені ти запам'ятав?
- Які красиві слова про осінь ти можеш сказати?
Пограйте в гру "Добери слова"
- Осінь яка? ( золота, різнокольорова, красива, ніжна, щедра, мудра, працьовита, роботяща, сумна, дощова, похмура, сонячна, тепла, прохолодна, ласкава тощо)
- Дощ який? (теплий, дрібний, сильний, холодний, сумний, затяжний тощо)
- Листочки які? (різнокольорові, жовті, червоні, оранжеві, красиві, яскраві, пухкі, мокрі, брудні, жовтогарячі тощо)
- Погода яка? (сонячна, радісна, сумна, невесела, холодна, гарна тощо)
Розкажіть чистомовку:
Послухайте пісню "Осені сльозинки"
Запитайте у малюка який настрій вона викликає, чому? Спробуйте заспівати разом цю пісеньку.
Пограйте в пальчикову гру "Листочки"
Жовті листочки угору злетіли,
Жовті листочки затріпотіли,
Трішки в повітрі вони покружляли,
А потім легенько на землю упали.
Виконайте завдання:
Знайди маленького,середнього та великого Їжачка |
Знайди грибочок кожному Їжачкові |
Знайди жолудь кожній Білочці |
Підсумки дня: осінньої пори всі дні по-своєму прекрасні, спострерігаємо за красою природи кожного дня.