вівторок, 13 вересня 2022 р.

Овочі

 

Тема. Овочі.

Мета: розширити та уточнити уявлення дітей про овочі, де вони ростуть  (на городі, в полі), формувати уявлення про те,  як люди їх вживають, яку вони приносять користь. Продовжувати вчити розрізняти предмети за величиною: маленький, середній, великий, розрізняти групи предметів: один – багато. Сприяти розвитку мислення,  пам’яті,  уяви,  уваги. Виховувати активність,  спостережливість.



Послухайте ранкове привітання


Загадайте загадки:


Я гірка і завжди свіжа.

Всім подобаюсь. Одначе

Хто мене ножем уріже,

Неодмінно сам заплаче.

(Цибуля)

 

Сидить баба, одягнулась,

В сто сорочок загорнулась,

Ціле літо достигає,

До нас у борщику поспішає.

(Капуста)


Сховалася Марічка

В підземній коморі,

І тільки косички

Лишились надворі.

(Морква)


Роздивіться ілюстрацію, запропонуйте малюкові показати овочі, про які він відгадав загадки. Які ще овочі він знає та вживає у їжу?



Розкажіть, що в Україні росте багато корисних овочів, які ми вживаємо в їжу кожного дня. А ще ми  можемо  купити в магазинах овочі, які привозять з інших країн. 

Повторіть,  що овочі ростуть на городі, в полі. По мірі достигання люди збирають овочі та складають у комори, щоб можно було вживати їх у їжу напротязі всього холодного сезону. Розкажіть, що на картинці , крім овочів, намальовані гриби, їх не можна віднести до овочів, це окрема група організмів.

 Розкажіть,  що виростити овочі, то важка праця, Навесні треба  обробити землю, потім посадити насіння, тоді піклуватись про рослини, вчасно прибирати зайві шкідливі рослини та шкідників, поливати.

Послухайте пісню про овочі

Роздивіться схему рослин, зверніть увагу на будову рослини: коріння,  стебло, листя. Попросіть малюка знайти на малюнку, що не відноситься до овочів.




Послухайте вірш В. Паронової "Сперечались овочі"


Виконайте завдання:


Назви овочі, покажи де один овоч, а де - багато,
Повторіть словосполучення: баклажан один - баклажанів багато,
кабачок один - кабачків багато тощо


Познач жовтим кольором найменший овоч у кожному ряду, зеленим - середній, а червоним кольором - найбільший овоч.


З'єднай овоч з його тінню, добери колір

Підсумки дня: в нашій місцевості росте багато корисних овочів, які потрібно вживати в їжу кожного дня, щоб бути здоровим.