Тема.
Овочі.
Мета: розширити та уточнити уявлення дітей про овочі, де вони ростуть (на городі, в полі), формувати уявлення про те, як люди їх вживають, яку вони приносять користь. Продовжувати вчити розрізняти предмети за величиною: маленький, середній, великий, розрізняти групи предметів: один – багато. Сприяти розвитку мислення, пам’яті, уяви, уваги. Виховувати активність, спостережливість.
Послухайте ранкове привітання
Загадайте загадки:
Я гірка і завжди свіжа.
Всім подобаюсь. Одначе
Хто мене ножем уріже,
Неодмінно сам заплаче.
(Цибуля)
Сидить баба, одягнулась,
В сто сорочок загорнулась,
Ціле літо достигає,
До нас у борщику поспішає.
(Капуста)
Сховалася Марічка
В підземній коморі,
І тільки косички
Лишились надворі.
(Морква)
Розкажіть, що в Україні росте багато корисних овочів, які ми вживаємо в їжу кожного дня. А ще ми можемо купити в магазинах овочі, які привозять з інших країн.
Повторіть, що овочі ростуть на городі, в полі. По мірі достигання люди збирають овочі та складають у комори, щоб можно було вживати їх у їжу напротязі всього холодного сезону. Розкажіть, що на картинці , крім овочів, намальовані гриби, їх не можна віднести до овочів, це окрема група організмів.
Послухайте пісню про овочі
Роздивіться схему рослин, зверніть увагу на будову рослини: коріння, стебло, листя. Попросіть малюка знайти на малюнку, що не відноситься до овочів.
Послухайте вірш В. Паронової "Сперечались овочі"
Виконайте завдання:
Назви овочі, покажи де один овоч, а де - багато, Повторіть словосполучення: баклажан один - баклажанів багато, кабачок один - кабачків багато тощо |
Познач жовтим кольором найменший овоч у кожному ряду, зеленим - середній, а червоним кольором - найбільший овоч. |
З'єднай овоч з його тінню, добери колір |
Підсумки дня: в нашій місцевості росте багато корисних овочів, які потрібно вживати в їжу кожного дня, щоб бути здоровим.